KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY XTOOL H6 PRO

Xtool H6 Pro to profesjonalny, uniwersalny tester diagnostyczny renomowanej firmy. Tester pozwala na pełną diagnostykę pojazdów osobowych oraz dostawczych produkcji Europejskiej, Azjatyckiej, Amerykańskiej. Jest samodzielnym urządzeniem wyposażonym w 9,7 calowy ekran dotykowy.
Możliwości testera

– odczyt kodów usterek
– kasowanie kodów usterek
– podgląd parametrów bieżących (także w postaci wykresów-kilka trybów)
– kodowanie podzespołów
– adaptacje
– test elementów wykonawczych
– reset inspekcji serwisowej, olejowej
– kodowanie wtryskiwaczy
– reset sterownika poduszek (crash data-grupa vag)
– obsługa filtra cząstek stałych DPF (reset, regeneracja)
– pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB
(cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków grubości klocków)
– szybki test wszystkich sterowników
– odczyt informacji o ECU
– czyszczenie wartości przyuczonych
– odczyt VIN
– reset programowania zespołów sterujących
– adaptacja przepustnicy
– odpowietrzanie układu hamulcowego
– kalibracja poziomu
– kalibracja czujnika kata skrętu kierownicy
– przyuczenie biegu jałowego
– kąt wyprzedzenia zapłonu
– programowanie kluczyków oraz immobilizera
– korekta liczników
– adaptacja przepustnicy
– oraz wiele innych (pierwszy na świecie tak zaawansowany diagnoskop)

Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd
– elektronika silnika
– wtrysk COMMON RAIL
– automatyczna skrzynia biegów
– poduszki powietrzne
– elektronika hamulców
– kontrola trakcji
– układ ciśnienia w oponach
– klimatyzacja
– wspomaganie układu kierowniczego
– panel instrumentów
– nawigacja
– system audio,
– centralny zamek
– system antywłamaniowy
– moduł komfortu
– elektronika świateł
– oraz wiele innych!!!
Tester posiada wyciągnięte na pulpit zaawansowane funkcję serwisowe dzięki czemu jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Oprócz ikon markowych w głównym menu znajdziesz także ikony szybkiego dostępu
– regeneracja, wymiana, obsługa filtra DPF
– kalibracja czujnika kata skrętu kierownicy
– kodowanie kluczyków/immobilizera
– reset inspekcji serwisowych/olejowych
– obsługa elektrycznego hamulca postojowego
– adaptacji przepustnicy
– kodowanie czujników ciśnienia opon
– adaptacja nowego akumulatora
– korekta przebiegu licznika
– programowanie pamięci EEPROM
Tester wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 14szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów
1. Mercedes 38-pin,
2. BMW 20-pin,
3. Honda 3-pin,
4. Kia 20-pin,
5. Mazda 17-pin,
6. Vag 2+2 -pin,
7. Toyota 17-pin,
8. Mitsubishi 12+16-pi
9. Nissan 14-pin
10. Fiat 3-pin
11. Citroen/Peugeot 2-pin
12. Suzuki 3-pin
13. Kia/Hyundai 10-pin
14. Universal 3-pin
Możliwości programatora
– programowanie kluczyków wszystkich częstotliwości
– odczyt kodu immobilizera
– programowanie pilotów zdalnego sterowania wszystkich częstotliwości
– programowanie transponderów
– klonowanie pilotów, kluczyków
– programowanie liczników
– korekta przebiegu liczników
– oraz wiele innych (pełna obsługa funkcji kluczy)
– edycja praktycznie wszystkich typów pamięci eprom, oraz immobilizera także najnowszej 4 tej i 5 tej generacji!
Oprócz pełnej funkcji programatora kluczy, diagnoskop pozwala także na diagnostykę oraz funkcje serwisowe
– odczyt kodów usterek
– kasowanie kodów usterek
– podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
– adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR, komputer silnika, itp..)
– test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
– reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
– kodowanie wtryskiwaczy
– pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
– pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
– automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
– odczyt informacji o module sterującym
– czyszczenie wartości przyuczonych
– odczyt kodu VIN
– odpowietrzanie pompy hamulcowej
– kalibracja poziomu
– kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
– przyuczenie biegu jałowego
– kąt wyprzedzenia zapłonu
– oraz wiele innych…
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku

– silnik
– układ hamulcowy ABS
– poduszki powietrzne
– automatyczna skrzynia biegów
– moduł komfortu
– elektronika hamulców
– kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
– układ ciśnienia w oponach TMPS
– klimatyzacja
– wspomaganie układu kierowniczego
– deska rozdzielcza
– nawigacja
– system audio
– centralny zamek
– system antywłamaniowy
– elektronika świateł
– napęd 4×4
– pamięć foteli
– elektronika drzwi
– nawigacja
– wspomaganie parkowania
– asystent utrzymania pasa ruchu
– kamera cofania
– tempomat
– oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu.

Diagnoskop wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 4szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów

– Kia/Hyundai 10-pin
– Honda 3-pin
– Kia 20-pin
– Mazda 17-pin

Call Now Button