KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY XTOOL H6 PRO
Możliwości testera
– odczyt kodów usterek
– kasowanie kodów usterek
– podgląd parametrów bieżących (także w postaci wykresów-kilka trybów)
– kodowanie podzespołów
– adaptacje
– test elementów wykonawczych
– reset inspekcji serwisowej, olejowej
– kodowanie wtryskiwaczy
– reset sterownika poduszek (crash data-grupa vag)
– obsługa filtra cząstek stałych DPF (reset, regeneracja)
– pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB
(cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków grubości klocków)
– szybki test wszystkich sterowników
– odczyt informacji o ECU
– czyszczenie wartości przyuczonych
– odczyt VIN
– reset programowania zespołów sterujących
– adaptacja przepustnicy
– odpowietrzanie układu hamulcowego
– kalibracja poziomu
– kalibracja czujnika kata skrętu kierownicy
– przyuczenie biegu jałowego
– kąt wyprzedzenia zapłonu
– programowanie kluczyków oraz immobilizera
– korekta liczników
– adaptacja przepustnicy
– oraz wiele innych (pierwszy na świecie tak zaawansowany diagnoskop)
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd
– wtrysk COMMON RAIL
– automatyczna skrzynia biegów
– poduszki powietrzne
– elektronika hamulców
– kontrola trakcji
– układ ciśnienia w oponach
– klimatyzacja
– wspomaganie układu kierowniczego
– panel instrumentów
– nawigacja
– system audio,
– centralny zamek
– system antywłamaniowy
– moduł komfortu
– elektronika świateł
– oraz wiele innych!!!
Tester posiada wyciągnięte na pulpit zaawansowane funkcję serwisowe dzięki czemu jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Oprócz ikon markowych w głównym menu znajdziesz także ikony szybkiego dostępu
– kalibracja czujnika kata skrętu kierownicy
– kodowanie kluczyków/immobilizera
– reset inspekcji serwisowych/olejowych
– obsługa elektrycznego hamulca postojowego
– adaptacji przepustnicy
– kodowanie czujników ciśnienia opon
– adaptacja nowego akumulatora
– korekta przebiegu licznika
– programowanie pamięci EEPROM
Tester wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 14szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów
2. BMW 20-pin,
3. Honda 3-pin,
4. Kia 20-pin,
5. Mazda 17-pin,
6. Vag 2+2 -pin,
7. Toyota 17-pin,
8. Mitsubishi 12+16-pi
9. Nissan 14-pin
10. Fiat 3-pin
11. Citroen/Peugeot 2-pin
12. Suzuki 3-pin
13. Kia/Hyundai 10-pin
14. Universal 3-pin
Możliwości programatora
– odczyt kodu immobilizera
– programowanie pilotów zdalnego sterowania wszystkich częstotliwości
– programowanie transponderów
– klonowanie pilotów, kluczyków
– programowanie liczników
– korekta przebiegu liczników
– oraz wiele innych (pełna obsługa funkcji kluczy)
– edycja praktycznie wszystkich typów pamięci eprom, oraz immobilizera także najnowszej 4 tej i 5 tej generacji!
Oprócz pełnej funkcji programatora kluczy, diagnoskop pozwala także na diagnostykę oraz funkcje serwisowe
– kasowanie kodów usterek
– podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
– adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR, komputer silnika, itp..)
– test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
– reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
– kodowanie wtryskiwaczy
– pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
– pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
– automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
– odczyt informacji o module sterującym
– czyszczenie wartości przyuczonych
– odczyt kodu VIN
– odpowietrzanie pompy hamulcowej
– kalibracja poziomu
– kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
– przyuczenie biegu jałowego
– kąt wyprzedzenia zapłonu
– oraz wiele innych…
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku
– silnik
– układ hamulcowy ABS
– poduszki powietrzne
– automatyczna skrzynia biegów
– moduł komfortu
– elektronika hamulców
– kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
– układ ciśnienia w oponach TMPS
– klimatyzacja
– wspomaganie układu kierowniczego
– deska rozdzielcza
– nawigacja
– system audio
– centralny zamek
– system antywłamaniowy
– elektronika świateł
– napęd 4×4
– pamięć foteli
– elektronika drzwi
– nawigacja
– wspomaganie parkowania
– asystent utrzymania pasa ruchu
– kamera cofania
– tempomat
– oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu.
Diagnoskop wyposażony jest w złącze OBDII, oraz 4szt adapterów OBDI służących do diagnostyki starszych pojazdów
– Kia/Hyundai 10-pin
– Honda 3-pin
– Kia 20-pin
– Mazda 17-pin